Godmorgon!

Har försökt blogga i helgen, men varenda gång jag har försökt har internet rykt när ja är ngra centimeter eller vad man ska säga, från att lyckas hahaha. 
I fredags var jag med en kompis, vi gick runt ute och bara chillade, lyssnade på musik o snackade. 
Igår pantade jag burkar åt/med mina grannar/kompis o tjänade 100 kr ngt hha ! 
Kommer väl köpa godis för det hahhha :D 

Det går bättre nu, har börjat träna igen. 
Red inte imorse, orkade inte, har VÄRLDENS jävla träningsverk i hela kroppen hahha. 
Har bytit ridtid till söndagmornar, kanske har sagt det .. Vad vet jag... HAHA

Idag har jag ingen aning om vad planerna är eftersom HAN inte svarat. 
Bloggar nog mer senare idag! 


Mäktigt, sorry för oroterad bild !
PPPUUUUUUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0