Daageeen ! :D

Idag var ja i skolan hehhe nyyheeet. 
Har typ inte sovit ngt på flera dagar, hoppas det blir bättre. 
Det är kaoos här hemma hela tiden så jag pallar inte vara hemma hela tiden, vilket betyder att jag bloggar mindre o typ lyssnar på skithög musik för att tänka på annat. 

Aja efter skolan var jag lite med Matilda som drog sen, då mötte jag upp Sofia o Lorin som skulle göra saker i skolan så ja passade på att fixa lite greyer. Sen drog vi t centrum o Sofia köpte en victoria's secret body splash som luktade asgott ! Whoop ! 

Nu sitter jag och dunkar musik, funderar på att kolla på en film som kan göra att ja fattar mer av min engelska uppgift ? Vi ska typ presentera imorgon o ja fattar ingenting hHAHA . 



Bloggar sen ! PUUUSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0