Sjukaste dagen på länge..

Godmorgon/godkväll , sorry för den dåliga uppdateringen sötisaaar !
Idag hände det sjukt många konstiga saker, t.ex. jag och Melissa stog utanför solariet med Timmy o Steven, det kommer fram en livsglad gubbe som snackar om allt o inget , sen säger han att jag har sjukt fina ögon o lalala.
Sen går Timmy o Steven nån annanstans o ja o Melissa står kvar o snackar.. O jag spotta ngra ggr haha o såklart märkte gubben de xD
Han bah men kan nt du spotta i min mun, för varenda spott du får 50 kr jag bah ursäkta va sa du hahah x'D
Och nej jag hörde inte fel... Helt sinnes , NEJ JAG SKULLE ALDRIG FÅ FÖR MEJ ATT SPOTTA I NGNS MUN FÖR PENGAR ? HAHAHHA Har varit i chocktillstånd hela dagen ahahahha !
Sen på idrotten spyr en kille som överansträngt sej o javene vad hahah kaos dag .

Förlåt för att ja nämnde de innan jag lägger ut bilder på tårta men jaaa PUSS PÅ RUMPAN :)))


Har fler fina bilder fån igår men orkar inte lägga upp dom nu ;p




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0