Inte mycket bloggning idag..

Har inte bloggat något alls på hela dagen !
Vaknade vid 13 tiden, en kvart senare kom mormor o fikade o hade det mysigt !
När vi hade fikat klart fixade jag mej för att åka till farsta o kolla på jeans, det blev dyrare än vad jag trodde haha ! Jag tog ett till hål i det vänstra örat oxå whoooohooo ! :D
Efter all jeansprovning och håltagande så drog jag till tuben för att hämta upp Sebbe och sen dra in till stan.
Vi gick omkring o gjorde typ ingenting, käkade på donken o ringde till folk för o kolla va dom gjorde.
Vi fick tag på Sharon lite senare så hon kom o mötte oss, vi gick till ica för hon skulle köpa ngn slags läppbalsam/lipsyl men det fanns tydligen inte där haha så jag köpte toffsar!
När allt va klart i centrum så åkte vi till farsta strand o köpte saltade solrosfrön till Sharon , gottgott!
Efter det åkte alla hem haha :)

Imorgon blir det bio med Lollo så uppdateringen kmr nog suga då oxå haha !
Aja nu vet ni det iaf !

PUSSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0