Godmorgon

Vaknade för ungefär två timmar sen? Har inte orkat göra ett inlägg haha.
Har kollat runt i lite andra bloggar o kollat på bilder, ätit honungspuffar med mjölk och bara tagit det lugnt !
Mår lite bättre idag och hoppas jag håller mej frisk tills nästa vecka eftersom vi har nationella..
Idag blir det väl mest sitta inne så får vi se hur det blir i helgen, jag antar att barnen kommer hit och om jag har feber så får pappa åka över till brorsan och passa dom där, besvärligt detdär haha.

Hittar inga bilder som jag vill lägga upp här, men det får ni nöja er med för stunden !
PPUUUSSSS .

Kommentarer
Postat av: Sara

Söt hund på hearden! :D

2012-02-03 @ 23:32:19
URL: http://saaran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0