Barnvakt

Hellu sötisar !
Nu kan jag börja blogga som vanligt igen, mår bättre idag men har vart sjukt upptagen med att sitta barnvakt till min brorsas små småttingar. Nu lämna jag över dom till mamma och pappa och är HEEELT slut.
Köpte ett nytt earcuff örhänge lite tidigare idag, o tjockade i mej en blåbärsbakelse haha !

Gick även runt och fotade lite i huset men har slut på nya saker att fota inomhus? Hhaha.
Ska ladda kameran så jag kan ladda in resten av bilderna eftersom den alltid dör när jag bara lyckats ladda in hälften av bilderna !


Vårat vackra apelsinträd :) tror dock inte de är ätbara ?


Ett litet smycke vi har på ett skott från en hibiscus, det börjar växa till sej !


O jaa bara en random bild på en lykta i fönstret ! haha :)

Kommentarer
Postat av: emme

fin blogg, med fina bilder :D

2012-02-04 @ 21:05:21
URL: http://emmefaiil.blogg.se/
Postat av: Hanna - Mode, smycken och min vardag

Fina bilder!

2012-02-04 @ 21:33:17
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0