Sista tiden av lovet..

Snabb uppdatering..
 
Hade askul med lite folk igår, idag pajade jag halvt min dator (den går inte att öppna o stänga för då "hoppar den ur led") xD Men den funkar iaf... Nevermiind för tillfället iaf... ASDFgH JOOO...
Nästa sommar ska jag försöka åka till thailand o hälsa på en av mina bästa vänner som nu bor därnere. Denna sommaren har vart gryym trots allt jävla regnande o bajsväder, helt enkelt bäst fuucckkkeerrrss hehe , är typ vit som ett spöke, hoppas jag inte är den enda! Lonneeerrr :')) Imorgon/idag ska jag träffa älsklingen så jag vill vara liite utvilad om det nt är för mkt begärt kära läsare :') PUUUUSSSS,  Sitter tyvärr med mammas dator så har ingaa bilder, men det får ni nöja er med för stunden! PUSSSSSSS (det står PUUUUSSSSS flera ggr för att jag skulle mindfuckka er hehhe) NATTTTIII !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0