Måndag

Hade en bra dag idag i skoolan, första gången ? HAHA 
Vi orienterade på sista lektionen, det var faktiskt ganska chiiill, sen efter det var jag med lena Sofia o Suher, vi hade obeskrivligt kul med majs, en termometer, två skedar och en aluminium skål + skog. HAHAH BÄSTA ! 
Har nt haft sådär kul på länge aso x'D 

Nu sitter jag hemma, har precis käkat middag och känner mej nöjd för att jag klarade mitt prov jag gjorde idag whoop! Fundeerar på att gå ut o springa lr göra ngt, hyyypemooddee.

Mitt nya rum bitches ! :')


Kommentarer
Postat av: Hanna-chan

SV: Men jag är expert på lite småudda kombinationer.

Har du någonsin testan att ha rivet äpple till tacosen tillexempel? Det är en måste för mig, hihi.



Sen ska du testa att ha äppelskivor på skinkmacka också, med en liten "dutt" kanel, supersmarrigt!



Ha en härlig tisdag!

2012-05-08 @ 09:23:01
URL: http://klockanhalvtre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0