Godnatt.

Ska sova nu för att jag ändå försov mej imorse haha.
Kom till skolan vid lunch , vilket var ganska skönt eftersom vi aldrig har sovmorgon. *suck*
Det blir fotogrqafering imorgon för har inga vårbilder , och vill inte bjuda på vinterbilder längre för nu är jag trött på vinter,snö o kallt. Något jag inte tröttnar på är däremot ljusen och mörkret på natten, har takfönster så vaknar när det blir ljust ute. Och ljus är bara sjukt mysigt när det är mörkt ute !
Fredag imorgon dååå .. 

Skriver mer imorn innan jag får för mej att somna sent så jag försover mej igen.
Godnatt !

Kommentarer
Postat av: rebecca

sv: Tack! KRAM

2012-01-20 @ 17:08:31
URL: http://rebeccafornstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0