Bättre sent än aldrig.

Har sjukt mycket att göra innan sportlovet nu, FÖR JAG SKA TILL PARIS !
Är hemma igen innan skolan börjar och det ska bli skitkuuul !
Det är inte första gången jag åker till paris, men jag kommer inte ihåg något från förra gången för jag var så liiten .
Är överlycklig för jag får träffa mina fastrar Yvonne och Maria Lucia som jag inte träffat på över ett år nu, så ja som sagt JAG ÄR SÅ GRYYYMT GLAAAD.
Ska hjälpa dom med modeveckan i paris osvosv :DD

Jag vill be om ursäkt för den dåliga uppdateringen också, o hoppas att ni som fortfarande e kvar och läser läser vidare ! (ja det ska stå två ggr) hehehe.

Ska ordna upp mitt bloggkaos när allt kaos i skolan är slut, vilket vill säga aldrig så som det ser ut nu ?
Vi har nationella några veckor framåt nu så jaa hoppas ni förstår.


Sneeel heeest :))




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0