Påsk!

Sitter hemma, ska fira påsk med familjen och äta god mat osv. 
Har inte bloggat så mycket som jag brukade, har tappat lusten lite, men ändå inte, det är en så kul grej men det händer så mycket annat och vill inte att bloggen ska komma i första hand just nu. 

I torsdags- var jag hemma hos Lena med Hanna,Sofia o Matilda. Vi kollade på första avsnittet av pretty little liars (pll), säsong 1. Hade grrymt kul, efter det var jag tvungen att gå hem eftersom mitt busskort går ut 19 varenda dag.. FML. haha 
Igår satt jag bara hemma och kollade på resten av avsnitten av pll o typ va ute i snöstormen ngra timmar med foolk. Kollade klart på hela säsong 1 och letar efter 2an nu ;) Orkar inte göra ngt särskilt nu under lovet, vill bara ta det lugnt och slappna av. Träffa kompisar o nt tänka på annat.



Ni som följt mej länge har nog insett att jag älskar princessbakelser/tårtor haha :)


Påskkyckling på tårtan! :)


Påskljus.


Ha en riktigt bra påsk nu ! PUUUUUSSSSSSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0