Don't play games with a girl who can play them better.

Sitter och kollar på en massa gamla bilder, och lyssnar på musik, underbart mkt man kmr och tänka på och minns! Är grymt glad över allt jag har gjort, ångrar inget, inte ens mina misstag, har bara lärt mej utav det. 



Första tiderna med er, underbara! Ni finns alltid där om det är något och vi har det typ alltid kul haha. 
Ångrar absolut ingenting, älskar er :) <3


Du har funnits där för mej genom allt, saknar dej så grymt mycket, hoppas att du har det bra därnere och att du kan komma hem snart, för du hör hemma här. Jag tänker på dej varje dag gumman. Älskar dej. 


Du har funnits för mej genom allt, spec när jag behövde ngn som mest. Kmr stötta dej t 100% genom allt, så som du gjorde för mej. Du finns alltid där om jag behöver dej, saknar dej så gryyyyymt mkt. Ett år sen exakt om en månad. Kan inte fatta att det har gått så lång tid. Älskar dej gumman.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0