Häälluuu..

Sitter i skolan, har precis gjort mitt nationella prov i NO...
Hahah blev klar för typ 20 min sen o nu sitter ja här o vet nt vad jag ska göra x)
Vi har lunch vid 11:20 o får nt gå förns 15 över så jaaa... FML . xD
Det gick säkert åt helvete oxå, men skitsamma ... HAHAH

Har inte kunnat blogga på flera dagar, i lördags var jag hos min brorsa o käka oxfiléé med beasås o potatisgratäng, dagen efter de skulle ja såklart testa göra bea själv... DET GICK ASBRA :D hahha
I måndags var jag i skolan till typ klockan 17:30 ? Ingetliv.se skulle lämna in mitt NO projekt, jävla NO aso.
Igår hade jag studiedag , satt o plugga till provet idag .. De ja plugga hde ingenting med provet att göra...
Skitsamma det blir som det blir.
Nu ska jag väl hitta på något annat innan det blir för mkt text här...

PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0