24/3-2012

Godmorgon typ ! 
Vaknade för någon timme sedan, gick upp och käkade frukost och fixade lite i rummet. 
Idag på dagen har det väl inte hänt så mycket, lite senare ska jag bege mej till älvsjö till en polare ! :) 
Det ska bli naaaaaiiisss ! Hypemode : on. 
Just nu gör jag ingenting, funderar på att baka något ! Typ vaniljdrömmar eller mina chokladfavoriterkakor ! :D 
Ska ta en maaasssa bilder idag ! :) 
Eftersom jag inte har fixat headern som jag sagt så ska jag försöka böja på en ny nu. 
Ska lägga ner mer tid på denna så får vi se hur det går ! 

If you ignore me, I will ignore you. If you don't start the conversation,
we won't talk. If you don't put in the effort, why should I?

Älskar dej gumman , du betyder mest. Vi ses snart. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0