Tillbaka?

Tappade lusten för att blogga heelt, har haft så grymt mycket att göra under lovet nu så har inte haft tid heller, men nu börjar jag sakta men säkert igen så får vi se hur det går med det! Hade kul i borås, många fina stunder med släktingarna och massa mat och onyttigheter, men det syns inte på mej eftersom jag är gryy hahha! :) Har mest vart med min kille sen jag kom hem ;) Idag var jag med E. Det var grymt länge sen vi träffades! 
Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer, ska nog dra till E igen, shoppa, kanske sola om det blir fint väder ? O bara njuuta av liivet ! hehe :'D
Hoppas ni har haft en grym sommar än sålänge! Juni har ju gått grymt fort och det har inte ens kännts som sommar, hoppas det ändras VILL HA EN MASSA SOL SÅ SNÄLLA GE MEJ! Nu ska jag nog sova. Godnatt !


Ser ut som en ren.. ?

PUUUUUSSSSS !

(ska nog byta bloggnamn till ngt bättre snart, har så dålig fantasi så vet inte vad ännu men jaa det får väl ta sin lilla tid. . .)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0