Wihooo !

Kom nyss hem, har varit på bio med Lollo.
Vi var och såg breaking dawn, det var väl som dom andra filmerna i guess haha :)
Jaa, har inte gjort så mycket annat idag, gick runt lite på stan innan bion och kollade bara, var inne på kicks och kollade på en massa smink , nagelfilar+nagellack osv.

Imorgon ska jag städa hos min bror :D

Att göra lista -

inte dammsuga förutom soffan+badrum
sätta på diskmaskinen
diska
ställ in kastruller osv i skåpen
prylar jag inte vet var dom ska vara - bardisken
häng upp jeans på galgar
stoppar in kläder i garderoben från ikea påsarna
dammsuga badrum
inte klappa katten som bits o rivs hahaha

hitta på något med någon rolig person o försöka gå o lägga mej tidigt imorgon så jag får mer tid till annat :)

lägger antagligen in ett inlägg senare men vi får se :))

PUSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0