Vad hände .. ?

Jag kunde inte blogga nå mer igår för min brorsa och hans tjej kom över på middag, efter det drog jag till en kompis och sen när jag kom hem hade pappa stängt av internet haha .
Jag hade värsta idéerna till mitt inlägg igår men internet var avstängt så det publicerades inte och all text försvann. *suck*

Idag vet jag inte vad som händer faktiskt !
Ska övertala ngn rolig jävel att hittga på ngt hade jag tänkt..
Men jag måste nog städa rummet innan det och det kan nog ta ett tag hahhaha !
Men innan det ska jag äta frukost o se hur vi göör !


Såhär blev naglarna med french manicure pennan, ursäkta dåligt ljus haha.


100:- på kicks,åhlens,cubus osv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0