Pigg tjock o glad haha :))

Har haft en bra dag, var piggare än vanligt konstigt nog.
Men somnade ändå på svenskan HAHAH .
Orkar nt med lektioner som e i 1 tim o en lärare bara snackar , nu handlade det iofs om nationella proven men jag somnade iaf haha.
Får ta det som det kmr , pallar nt stressa upp mej flera veckor innan, ja e redan rädd att ja nt kmr klara mej.
Vi är för upptagna med det dåliga som händer att vi inte märker de bra.
Jag måste tänka positivt hur ska de annars gå bra lixom ?

Aja idag var jag i skolan, vi fick sluta tidigare än vad vi brukar för vår idrottslektion var uppskjuten till onsdag istället. När vi väl hade slutat drog jag Sofia Lena Lorin Camilla o Matilda in till stan ! (hoppas ja nt glömde nån? haha) Vi snurrade runt ett bra tag , men de va chill.
Köpte en vanilj cola ! (me loooveees) O en snickers !
Sofia köpte två bullar så ja åt lit bulle oxå hihi :))

När jag kom hem åt jag pannkakor och sov en stund, sen tränade jag med min gymboll (pilatesboll) o fixade för att gå o lägga mej, nu sitter jag här redo för att sova, hoppas ni har haft en bra dag!!!
Nu måste jag verkligen sova så ja orkar hela dagen imorgon ! 


PUSSSS O GODNATT !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0