Örhänget...

Tog just ut mitt läkörhänge, när jag satte i min lilla pärla märkte jag hur sjukt nära det nya hålet sitter det andra. Jag som älskar att ha stora örhängen. Men vi får se hur det blir med det nu, då tar jag kanske ut det o.O haha.
På tal om läkörhänget, det var assvårt å få ut haha, men man drar det bara snabbt rakt ut, utan att vicka osv haha. Nu ska jag kolla på någon film med mamma och sen blir det sova !
Vi får se om jag slänger in ett inlägg imorgon på morgonen !


En dålig snabb bild på mej imorse när jag fixade luggen, ska nog göra den lite kortare men vi får se.
Nu blire film som sagt. PUUUSSS.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Vacker du ärrr bubbis <33333333333

2012-01-21 @ 17:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0