How r u doooiiinnn maaan ?

Sitter bara å tråkar, orkar inte med min farsa lääängre så aah men skitsamma jag kan inte göra om det för mitt eget bästa..
Det kmr aldrig kunna sänka mej mer än vad det redan gjort iaf.

Älskar dej gumman, du kmr aldrig kunna förstå hur sjukt jävla mkt du betyder för mej.<333

Ska fixa om mina naglar, försöka plugga men har svårt att koncentrera mej för stunden.

Skola imorgon dåra.. Wohoooo ! -.-
Har inte pluggat ngt, pallar nnnntttt med dendär skiten, man lär sej de ju ändå på lektionerna lixom.
Ska iaf se till att behålla mina G:n o göra de t VG o MVG om jag kan och orkar.
Hade lixom alla IG innan jullovet.
Ja har kämpaat sjuukt mkt för betygen o får nt tappa de nu, har haft så mkt problem med familjen osv så allt gick åt helvete. Now u know. Haha.

Kanske möjligtvis lägger in ett inlägg senare.


PUSS.







Kommentarer
Postat av: SARAH CARLSTEN

mina vänner säger, så tror det :) testa!

2012-01-15 @ 21:18:20
URL: http://sarahcarlstens.blogg.se/
Postat av: Anna

Åh, tack snälla för din fina kommentar.Betyder så mycket att få höra sådant. Tack och stoor kram!

2012-01-15 @ 23:52:50
URL: http://madeinjapan.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0