Hoomee sweet home.

Goderdagen hahha :)
Efter skolan var ja me Sofia Lorin Lena å Hanna, vi åkte t farsta å kollade på rea grejer, jag köpte en lip plumper från NYC. :'D
Gryyyymt.
Efter det drog Sofia o ja t expresso house o köpte en kaka, sen går vi in på guldfynd å när vi går ut kmr en tjej springandes å sa att ngn hade glömt en blå iphone borta vid expresso house, en vanlig dag för Sofia dåra haha hon bah spriiinger i sin slomo spring hahahahah.
Hon fick tillbaka sin lilla bebis iaf. Slutet gott allting gott.
När jag kom hem stog maten på bordet o de va bara å hugga in, sen var det ridning å aah allt gick bra tills ja skulle gå o blogga hahaaahahah , jag skulle testa trycka på min julklapps-ludd-tvål för det står att den luktar mandarin och mint , och det lät intressant. Det enda var att jag hade råkat tappa den i golvet så det flög skum i hela rummet, det luktade/luktar gott iaf haha !
Hittade mina två andra foundations idag, suck nu har jag typ 7 likadana o ingen av dom e slut , bara å förbruka lr dela ut till mina behövande kompisar . . . ? Enligt dom..
Aja ska gå och sova efter dagens alla dramatiskta upplevelser.


Spansk mat = det bästa som finns, dock kunde skivorna ha varit lite tunnare o knaprigare.

PUSSS O GODNATT INNAN JAG BLIR HUNGRIG IGEN ! HAHA

Kommentarer
Postat av: chubby

mums!

2012-01-14 @ 14:03:38
URL: http://hihaters.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0