Heeehheee

Sitter bara i vardagsrummet o chillar, kolla nyss på grimm på 6an med mamma o nu blir de revenge på 3an haha , kan ta det grymt lugnt för min studiedag imorgon o sen helg, guud vad skönt !
Det blir in till stan med pappa imorn, min brorsas barn kommer över i feb den 4-5 o den ena fyller år 4de å den andra 5te haha så det blir kolla/handla presenter till mina gullisar !
Kommer aldrig glömma sommaren 11 .

Har försökt ladda upp en sommarbild men lyycckkas nt så får väl ladda upp den i ett annat inlägg I guess. 

PUUUSSSSSSSSss





Kommentarer
Postat av: Linnea

Åh jag älskar revenge, erkänn det är bra? :)

2012-01-26 @ 23:14:53
URL: http://linneawennerstrom.blogg.se/
Postat av: Elin Parment [photographer]

Tackar fina du! kul att du hittade till DOYATHANG, jag uppdaterar varje dag så det är bara att kika in igen när du får tid och lust! x

2012-01-27 @ 02:22:29
URL: http://doyathang.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0