Godmorgon

Jag hann inte blogga igår !
Jag skulle upp till min brorsa o städa, hans flickväns katt var jättetjock men gullig haha ! :)
Direkt efter det drog jag hem och käkade, när jag käkat klart drog jag direkt ut till bussen och åkte till hökis.
Där mötte Sofia mej o vi började gå mot båtparken, där träffade vi David som satt i mörkret haha.
Vi åt lite choklad o sen drog vi mot tuben för att möta upp Olga och Sebbe.
Sen behövde vi gå runt i olika turkaffärer för att hitta ngn som sålde vp smak. Vi åkte t farsta strand och mötte upp Hedvig o Neville o sen drog vi t hökarängsskolan o va där tills Hedvig o Neville gick o hämta Dylan vid tuben haha !
När vi började fixa vpn så kom Sofia på att vi nt hade ngt vatten HAHAH.
Det löste sej tillslut med att vi fick gå o köpa minivattenflaskor för att lyckas haah .
När vi skulle dra hemåt så märkte vi att grejen som håller ihop pipen med själva glaset låg runt och flöt i vattnet HAH fail.
När vi stog och väntade på tuben o bussen för att alla skulle dra så kom Casper o Gustav oxå haha :)
Sen drog jag hem och käka en massa mackor xD

Idag ...
Jag har inte planerat att göra så mkt, bara ta det lugnt o typ sitta vid datorn o ligga i sängen haha.
Ska nog sova 1-2 timmar till oxå !
Först ska jag nog göra en kopp med varm choklad och vispgrädde :)
Bloggar lite senare !

PUUUUSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0