Städar rummet

Helluu bloggen o mina söta bloggläsare ! :))
Nyss satte jag på musik i rummet för att ha ngt som underhåller mej när jag städar !
Igår var jag i skolan hela dagen , efter det var jag med Sofia Neville o Hedvig på Sofias gitarr-ställe haha, vi käkade en massa chips o jätten smultron wafers ! Gooottt !
Hahah o vi smakade på dr.pepper cherry cola som smaka SKIT, typ medicin.

Idag gick jag hem efter nationella provet, pallade inte vara kvar..
Skulle egentligen ha varit med Amanda bebis men vet inte om ja har rätt nr ? <3
Nu ska jag fortsätta med städningen !


Kommentarer
Postat av: Hanna

sv: Tack så mycket! :D

2012-02-07 @ 19:00:21
URL: http://lalahannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0