Lördag morgon

Godmorgon!
Vaknade för ett litet tag sen och käkade frukost, hade askul ute igår, kom hem vid 3 trorja.
Hade inte med mej kameran ut tyvärr. .
Har suttit och gjort en liten egen studio med papper o skit haha, hoppas det fungerar som jag vill !
Iofs så har jag inte den bästa kameran med värsta utrustningen o grejer men jag klarar mej med det jag har för stunden och är riktigt nöjd med min kamera.

Vet inte vad jag ska hitta på idag , orkar nog inte göra så mycket eftersom jag känner mej skitseg haha.
Sitta vid datorn o tvn , kanske fika med bullar och drömmar ! Mysa o chilla hela dagen, inomhus.

Ska kanske fråga ngn om dom vill hitta på ngt men jag vet inte om jag pallar haha .

PUUUSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0