10 sanningar

1. Jag har haft en tungpiercing men tog ut den under läkningstiden.
2. Jag tar alltid hem böcker för att plugga och tänker nu ska jag/måste jag verkligen plugga men när jag väl är hemma sneglar jag bara på böckerna å tänker äh vi tar det en annan gång haha, pluggade aldrig förut... x'D
3. Jag älskar att shoppa
4. Jag får dampryck ibland och måste slå på något xD
5. Jag är väldigt kräsen med mat.
6. Min dator och min kamera är mitt andra liv.
7. Har flera bästa vänner som betyder ALLT för mej.
8. Jag är grymt skoltrött, men kämpar som fan för att klara mej resten av tiden innan gymnasiet.
9. Jag älskar att styla/fixa andra.
10. Jag är sjukt nervös inför resan till paris eftersom det är första gången jag åker flygplan till en okänd flygplats utan assistans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0