Kom hem för ett bra tag sen !

Just nu sitter jag och kollar på råggywood videos, hahah dör av garv, har kollat på dom tusen ggr redan men who cares, skitkul. 
Idag var jag i stan med papi vi gick bara runt och pratade o kollade på vårblommor o byggnader, sen fikade vi o efter det drog jag till en kompis o bara chillade .
Har fixat klart headern nu, ska göra bakgrunden på bloggen vit och mer somrig, kanske fixar en mer noggrant gjord header lite senare, är inte så bra på det men det får duga övning ger färdigheeet !
Imorgon vet jag inte vad som händer ska kanske träffa ngra, vet bara att jag nt kmr sitta inne o dega iaf.
Nu ska jag ta en macka, sen sätta på en film eller något ! 


Blommor.. 


Minneslund


Träd med blommor.. Typ.. 


.


Vårtecken ! :')


Cheessseecaakkee.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0