Tydligen inte....

Datorn som hade filmen på sej funkar inte så vår lektionsplanering är åt helvete, å ingen vet vart vår riktiga lärare är haha ?
Vi har haft två inhoppare på den här korta tiden jag vart här .
Aja skitsamma :)
Ska ut med Sofia snart och sen blir de nog jobba på någon extrahjälp efter lektionerna e slut :)
Lägger in ett inlägg lite senare också tror jag, ska hitta på något dom sista 15 minutrarna nu haha skittråkigt :)
Har skött skolan ett bra tag nu och eftersom jag varit borta typ hela idag känns det redan som jag har missat asmycket, aja smiilee :)

P&K / Liisaa

Kommentarer
Postat av: S'/

saknar dig oxå !

2011-11-17 @ 15:25:36
URL: http://thepchomphu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0