Tidsfördriv.

Har du under de senaste två veckorna:

Druckit Alkohol ? Aa
Saknat någon du inte borde sakna? Ja tyvärr.
Hört någon snacka skit ? Ja 
Skolkat från skolan ? Lite kanske.
Hjälpt någon som har kärleksproblem? Alltid haha .  
Pratat med en riktigt bra vän i telefonen ? Såklart  
Blivit irriterad på någon ? Aaaaa

Dig själv
Trivs du med ditt utseende? För det mesta 
Vad är din normala hårfärg ? Den jag har nu 
När fyller du år , och hur många år blir du ? 5 sep, 16 
Vart vill du helst bo ? Där jag trivs 
Redo för barn ? Nej inte på lång väg.
Redo för att flytta hemifrån ? Alltid redo. 

Pengar
Tjänar du egna pengar ? Aa
Hur mycket pengar går åt per månad åt kläder ? För mycket.
Gillar du allt du köper ? ja annars skulle ja nt köpa de
Hur mycket pengar tror du att du lagt ut på hårprodukter ? Vene.

Betalar du allt du behöver ? Oftast. 
Hur mycket pengar går åt till alkohol i månaden ? Olika 
Har du mycket pengar nu ? Nej. 
Sparar du till något ? Inte vad jag vet haha :)

Kommentarer
Postat av: S'/

haha va duktigt du har blivit på att blogga! tar din lista snaaart , har inget annat för mig ! :) länkar dig oxåååååå <3

2011-11-22 @ 13:52:04
URL: http://thepchomphu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0