Just nu ...

Ligger bara i sängen framför datorn å funderar på vad jag ska göra nu, ska typ kolla på nån film, plugga å sen bara ta de lugnt trorja.

ALLT
- Som jag mått dåligt över e borta nu och det känns så sjukt jävla bra så jag skulle kunna skrika rakt ut så
mina stämband typ sprack.

DET
- Har varit en lättnad att ha så många som hjälpt mej med att lyckas med att samla ihop tillräckligt med kraft för att orka fixa allting, TACK NI BETYDER.  <3

EFTERSOM
- Varenda liten grej vill skita sej så kommer det såklart hända ngt som e tusen ggr värre om ett tag.

ÄR - Iaf just nu väldigt glad över mina framsteg ! haha :)


Kommentarer
Postat av: S'/

men jaaaa ! och du kunde iaf svara på mina mess kanske och inte bara messa mig när de passar dig att messa mig .

2011-11-17 @ 20:20:38
URL: http://thepchomphu.blogg.se/
Postat av: S'/

inget

2011-11-17 @ 21:06:32
URL: http://thepchomphu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0