Dålig uppdatering...

Igår hade jag ganska mycket för mej, på morgonen solade jag solarium,köpte cigg kom försent osv hah samma gamla vanliga visa. Jag hade bara en lektion eftersom jag missade den första haha så vi slutade efter lunch för att klasserna skulle kunna gå på gymnasiemässan, så jag Hanna,Lorin,Sofia,Lena,Emma,Matilda,Neville och Sebbe drog till älvsjö för att gå på mässan, man fick inte ut så jättemycket av det men det var ändå roligt att gå runt och kolla och få en massa saker haha :)
Ska dit idag igen med pappa och denhär gången ska jag inte ha någon jacka å vinterskor för det var gryyymt mkt folk igår så det knappt fanns något syre och det var varmt som fan x)
Aja back to yesterday x)
Sen skulle Hanna till polisstationen för hennes förra lur förra året hade blivit baxad och hon skulle på ngt möte med någon där haha .  Då var det bara jag Lorin och Sofia som var kvar och dom andra hade gått till någon kompis på mässan eller dragit hem. Så vi satt och väntade på hanna och käkade apelsin så det droppade på golvet och allt var kaos hahha ! Men roligt kaos på ett bra sätt haaha !
Nu ska jag sminka mej innan pappa har tippat klart på sina hästar xD
Senare blir det sthlm horse show oxå så vi får se om jag hinner uppdatera nå mer idag!



En schöning bild på Siri (höger) och mej (Lisa, vänster) från i somras !

Kommentarer
Postat av: S'/

Nej Gud vi ser ut som bebisaaaaar !! :o <3

2011-11-27 @ 00:11:10
URL: http://thepchomphu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0