ZzzZZZZzzZZZzzzzZ

Filmen var bra, jag gillar filmer man får tänka efter lite i .
Spec mentalitet , älskar sånt.
Jag är inte direkt rädd av mej, så att sitta och kolla på filmer ensam i mörkret är ingen fara ;))
Men det är roligare att va två för då skrämmer man varandra haha.
Ska sova nu, har tagit min insomningstablett och jag börjar känna att allt blir lite tyngre o tyngre att lyfta på så GODNATT ! <3


Jag är så glad att ni fanns för mej när jag var som starkast men ändå som svagast.
Jag behövde någon att fälla en tår på och någon som kunde lyssna, jag älskar er oehört mycket !
Älskar dej min bror o jag älskar dej Ulrica för att du lyssnade som du gjorde, det betyder så sjukt mycket för mej.
Älskar er in i botten av mitt hjärta och ni skulle bara veta hur mycket ni betyder för mej.

Hoppas att du en dag förstår hur viktig du är för mej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0