23/12-11

Dagen innan julafton !
Idag har det varit kaos som vanligt dagen innan julafton, på morgonen var jag i farsta centrum och köpte de sista julklapparna inför imorgon. Det blev mer julklappar iår än vad jag väntat mej faktiskt, jag har ju inte städat uppe hos min brorsa för pengar utan för att betala av datorn jag köpte och han hjälpte till med att betala, så jag hade inte så mycket pengar till julklappar haha men det är ju tanken som räknas och hoppas alla blir nöjda.

Mer om idag... Vi har alltid gäster hemma dagen innan julafton , det innebär att vi har en massa folk som dricker och skrattar äter och ramlar och hojtar och skriker och skrattar mer. Stämningen är alltid på topp och det är skitkul att kolla på hur alla förändras under den lilla tiden som går hhaa vissa blir sjukt osociala o sitter o spelar wordfeud mot varandra HAHHAHAH .
Roligt roligt. 
Alla gäster försvann nyss mystiskt med en silverfärgad bil och en rosa rattmuff HAHHAHA ! 

Har haft det skitkul och asbra haha , hoppas ni har haft en lika bra dag som jag har ! 




Här kommer lite random bilder. 


Gulligt utanför min brorsas fönster när jag kollade ut ! 




Våran gran, som ser ganska ful ut iår haha. 


 Tungpieeeerciiing


Lenas tårta !


Marshall i snön, juligt !


Några av julklapparna jag slog in IDAG.


Ringen jag köpte till mej idag, som jag även såg när jag letade presenter till lena ! haha :)


Hela allt hihi :)



DE VA ALLT FÖR NUUU .

PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0